Nilüferspor'da Ergün Işık görevinden ayrıldı

Nilüferspor'da Ergün Işık görevinden ayrıldı

Nilüferspor bünyesinde görevini 2 yıldır başarılı bir şekilde sürdüren Ergün Işık,görevinden ayrılma kararı aldı.

2012.07.27 14:20 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Nilüferspor'da Ergün Işık görevinden ayrıldı

Spor Toto 3. Lig'de mücadele eden Bursa Nilüferspor'un yardımcı antrenörlerinden Ergün Işık, görevinden istifa etti. Işık yaptığı açıklamada 2 yıldır Bursa Nilüferspor'da büyük bir özveriyle çalıştığını belirterek, "Yönetim kurulu ve yeni göreve gelen teknik heyetle fikir ayrılıklarına düştüğüm için görevimden istifa ediyorum" dedi. Bu arada başarılı antrenörün 3. Lig'de mücadele eden İstanbul ekipleri Bayrampaşa ve Sancaktepe Belediyespor takımlarıyla temasta olduğu ve önümüzdeki günlerde bu takımlarla masaya oturacağı öğrenildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.07.27 14:20 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A