Nilüferspor'da Ergün Işık görevinden ayrıldı
Nilüferspor bünyesinde görevini 2 yıldır başarılı bir şekilde sürdüren Ergün Işık,görevinden ayrılma kararı aldı.
2012.07.27 14:20 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto 3. Lig'de mücadele eden Bursa Nilüferspor'un yardımcı antrenörlerinden Ergün Işık, görevinden istifa etti. Işık yaptığı açıklamada 2 yıldır Bursa Nilüferspor'da büyük bir özveriyle çalıştığını belirterek, "Yönetim kurulu ve yeni göreve gelen teknik heyetle fikir ayrılıklarına düştüğüm için görevimden istifa ediyorum" dedi. Bu arada başarılı antrenörün 3. Lig'de mücadele eden İstanbul ekipleri Bayrampaşa ve Sancaktepe Belediyespor takımlarıyla temasta olduğu ve önümüzdeki günlerde bu takımlarla masaya oturacağı öğrenildi.