Nilüfer'in 20 yıllık çınarlarına teşekkür

Nilüfer'in 20 yıllık çınarlarına teşekkür

Yeni yıla girmeye sayılı günler kala Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, meslekte 20 yılını dolduran belediye personelini sertifika vererek kutladı.

2013.12.25 11:58 - Son Güncellenme: 2013.12.25 11:59 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Nilüfer'in 20 yıllık çınarlarına teşekkür

Nilüfer Belediyesi'nde yirmi yıldır görev yapan 70 belediye personelini, Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey sertifika vererek kutladı. Nilüfer Belediyesi Başkanlık makamında düzenlenen sertifika töreninde konuşan Başkan Bozbey, hizmetlerinden dolayı çalışma arkadaşlarını teşekkür etti. Bozbey, "Bu kurum sizlerle beraber sadece Türkiye değil Avrupa'nın da önde gelen kurumlarından biri haline geldi. Bu geminin içinde herkesin ayrı bir görevi var. Bu gemiyi kıyıya en iyi şekilde yanaştırmak için özverili bir şekilde çalışmamız gerekiyor. Bu kentin insanı farklı düşünüyor, beklentileri farklı, özverisi ve duyarlılığı farklı. Hepimizin ortak amacı Nilüfer'e en iyi şekilde hizmet etmek ve bu kentte yaşayanların yaşam kalitesini hep birlikte yükseltmek" şeklinde konuştu.

Yirmi yıldır Nilüfer Belediyesi'ne hizmet eden personele teşekkür eden Başkan Bozbey, vefat eden belediye personelini de rahmetle andı.
 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.12.25 11:58 - Son Güncellenme: 2013.12.25 11:59 - HABER MERKEZİ
A