Nilüfer Belediyesi kaatı atölyes ilk mezunlarını verdi

Nilüfer Belediyesi kaatı atölyes ilk mezunlarını verdi

Nilüfer Belediyesi kaatı atölyesi üç yıllık çalışmanın ardından ilk mezunlarını verdi.

2014.06.21 13:56 - Son Güncellenme: 2014.06.21 13:56 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Nilüfer Belediyesi kaatı atölyes ilk mezunlarını verdi


Konak Kültür Evi'nde açılan sergide 14 kursiyerin 50 eseri görücüye çıktı.

Üç yıllık süren emeği eseri olan çalışmalar sanatseverlerden büyük ilgi gördü. Sergi açılışında konuşan eğitmen Dilek Erim, unutulmaya yüz tutmuş kaatı sanatını gelecek nesillere aktarmak için mücadele ettiklerini belirterek, "Bu sanatı Bursa'da Nilüfer Belediyesi ile yaygınlaştırma imkanı bulduk. Adeta kaybolan sanata yeniden hayat verdik. Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'e çok teşekkürler. Onun sayesinde Bursa 14 tane daha kaatı ustası kazandı" dedi.

Bir hafta açık kalacak sergi açılışının ardından belediye meclis üyesi Pınar Göz ve Dilek Erim kursiyerlere sertifikalarını verdi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.21 13:56 - Son Güncellenme: 2014.06.21 13:56 - HABER MERKEZİ
A