Nihat Özbağı: "İyi bir kura çektik"

Nihat Özbağı: "İyi bir kura çektik"

Fenerbahçe Asbaşkanı Nihat Özbağı, iyi bir kura çektiklerini söyledi.

2016.02.26 15:00 - Son Güncellenme: 2016.02.26 15:01 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Nihat Özbağı: "İyi bir kura çektik"

Fenerbahçe Asbaşkanı Nihat Öbağı, UEFA Avrupa Ligi son 16 turu kura çekimini FB TV'ye değerlendirdi. İyi bir kura çektiklerini belirten Özbağı, "Görünen takımlar arsında çekebileceğimiz en iyi kurayı çektik. Hepsi kuvvetli takımlar. Biz iyi bir takım kurduk ve finale kadar gitmek istiyoruz. Çok güçlü takımlar var kendi aralarında eşleşti. İnşallah şansımız doğar ve finale kadar gideriz. İlk maç evimizde. Umarım kendi sahamızda iyi bir netice alır ve finale kadar gideriz" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.26 15:00 - Son Güncellenme: 2016.02.26 15:01 - HABER MERKEZİ
A