Niğde'de 9 kişi sobadan zehirlendi

Niğde'de 9 kişi sobadan zehirlendi

NİĞDE'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 6'sı çocuk, 9 kişi hastaneye kaldırıldı.

2017.12.23 18:28 - Son Güncellenme: 2017.12.23 18:29 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Niğde'de 9 kişi sobadan zehirlendi

 

Niğde'nin merkez ve ilçelerinde farklı evlerde oturan Beyzanur Ulusoy (3), H. Hüseyin Yamaner (6), Hasan Hüseyin Buldak (6), Sudenaz Buldak (7), Zeynep Yamaner (10), Ravzanur Dağ (11), Şerife Dağ (23), Keziban Ulusoy (25) ve Bircan Ulusoy (33) sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Zehirlenen 9 kişi, Niğde Ömer Halisdemir Hastanesi'nde tedaviye alındı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.12.23 18:28 - Son Güncellenme: 2017.12.23 18:29 - HABER MERKEZİ
A