Niang'dan "F.Bahçe" mesajı
Bir dönem Fenerbahçe, geçen sezonun ikinci yarısı da Beşiktaş forması giyen Mamadou Niang'ın sarı lacivert renklere olan bağlılığı sürüyor.
2013.09.21 19:47 - Son Güncellenme: 2013.09.21 19:48 - Spor - HABER MERKEZİ
Senegalli oyuncu, Fenerbahçe günlerini unutamıyor. Mamadou Niang, Spor Toto Süper Lig'de bu akşam Elazığspor'u konuk edecek olan sarı lacivertlilere destek vererek, sosyal medya hesabından İngilizce olarak, "Fenerbahçe-Elazığspor. Haydi Fener" yazdı. Niang'ın bu paylaşımı, Fenerbahçeli taraftarların takdirini topladı.
Geçen yıl Beşiktaş forması giyen Niang, Fenerbahçe'ye gol attığında da sevinç yaşamamıştı.