"Neymar'ın kartı benden fazla!"

"Neymar'ın kartı benden fazla!"

Real Madrid'in hırçın savunma oyuncusu Pepe, insanların kendisine haksızlık ettiğini söyledi.

2016.04.27 10:21 - Son Güncellenme: 2016.04.27 10:21 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Neymar'ın kartı benden fazla!"

Real Madrid'in hırçın savunma oyuncusu Pepe, insanların kendisine haksızlık ettiğini söyledi.

Portekizli oyuncu, "Birçok kişi benim gaddar bir futbolcu olduğumu düşünüyor. İnsanlar ne düşünüyorsa söylemekte özgür. Ancak Barcelona'lı Neymar'ın, benden daha çok kartı var" yorumunu yaptı. Bu sezon Pepe'nin toplamda 9 sarısı, Neymar'ın ise 5 sarı kartı bulunuyor. Her iki futbolcu da şu ana kadar hiç kırmızı kart görmedi.  

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.27 10:21 - Son Güncellenme: 2016.04.27 10:21 - HABER MERKEZİ
A