Newcastle yeniden doğdu!

Newcastle yeniden doğdu!

İngiltere Premier Ligi'nde geçtiğimiz sene başarısız bir performans sergileyerek sezonu 16. sırada bitiren Newcastle United adeta yeniden doğdu. Siyah-beyazlılar son 4 maçını kazanarak, 6. sıraya yerleşti.

2013.12.03 16:18 - Son Güncellenme: 2013.12.03 16:19 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Newcastle yeniden doğdu!

İngiltere Premier Ligi'nde geçtiğimiz sene başarısız bir performans sergileyerek sezonu 16. sırada bitiren Newcastle United adeta yeniden doğdu. Siyah-beyazlılar son 4 maçını kazanarak, 6. sıraya yerleşti.

Newcastle United, Premier Lig'de son 4 haftada 12 puan alarak yükselişe geçti.

Siyah-beyazlılar önce, ligin iki güçlü Londra temsilcisi Chelsea ve Totenham'ı mağlup etti. Newcastle United daha sonra Norwich City ve West Bromwich Albion'u yenerek Premier Lig'de 6. sıraya kadar çıktı.

Siyah-beyazlı ekibin genç İtalyan futbolcusu David Santon, artık kazanmayı öğrenen bir takım oldukları açıklamasını yaptı. Santon, "Geçen sene kırılgan bir yapımız vardı. Geriye düştüğümüz karşılaşmalarda çabuk pes ediyorduk. Bu zaafiyetimizi yok ettik. Yenik duruma düştüğümüz maçlarda oyuna tutunmayı öğrendik. Geri adım atmıyoruz. Aksine kazanmaya odaklı bir oyun sergiliyoruz" dedi.

"HİÇBİR RAKİBİMİZDEN ÇEKİNMİYORUZ"
Geçen sezon sakatlıklar ve cezalar nedeniyle takım kurmakta zorlandıklarını ifade eden Santon "Bu yıl Chelsea, Tottenham, Norwich ve West Bromwich maçlarında hemen hemen aynı 11 ile mücadele ettik. Takım içinde harika bir uyum yakaladık. Kendimize olan güvenimiz arttı. Hiçbir rakibimizden çekinmiyoruz. Sezonu Şampiyonlar Ligi'ne gidecek bir sıralamada tamamlayacağımıza inanıyorum" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.03 16:18 - Son Güncellenme: 2013.12.03 16:19 - HABER MERKEZİ
A