New York borsası düşüşle başladı

New York borsası düşüşle başladı

New York borsasında endeksler güne düşüşle başladı.

2017.02.02 18:06 - Son Güncellenme: 2017.02.02 18:06 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
New York borsası düşüşle başladı

New York borsasının açılışında, Dow Jones Sanayi Endeksi 38,63 puan (yüzde 0,19) azalışla 19.852,31 puana, Standard & Poor's 500 Endeksi 6,69 puan (yüzde 0,29) değer kaybederek 2.272,86 puana geriledi.

Nasdaq Teknoloji Endeksi de 25,33 puan (yüzde 0,45) düşüşle 5.617,32 puan oldu.

Dün New York borsası yükselişle kapanırken, Dow Jones Endeksi yüzde 0,14, Standard & Poor's 500 Endeksi yüzde 0,68 ve Nasdaq Teknoloji Endeksi yüzde 0,03 değer kazanmıştı. 

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2017.02.02 18:06 - Son Güncellenme: 2017.02.02 18:06 - HABER MERKEZİ
A