Nevşehir'de demokrasi nöbeti bugün de sürdü

Nevşehir'de demokrasi nöbeti bugün de sürdü

NEVŞEHİR'de, 15 Temmuz'daki darbe girişiminin ardından başlatılan demokrasi nöbeti, bugün de sürdü.

2016.07.30 01:59 - Son Güncellenme: 2016.07.30 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Nevşehir'de demokrasi nöbeti bugün de sürdü

Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz'daki darbe girişiminin ardından başlatılan demokrasi nöbeti, bugün de devam etti. Ellerinde Türk bayraklarıyla Diriliş Meydanı'nı dolduran kalabalık, FETÖ aleyhine slogan atıp birlik beraberlik mesajı verdi. Vatandaşlara, Nevşehir Belediyesi tarafından yemek ikram edildi. Etkinliğe, Nevşehir Belediye Başkanı Hasan Ünver, Vali İlhami Aktaş,  İl Jandarma Komutanı Jandarma Kıdemli Albay Metin Alkaya, Emniyet Müdürü Metin Kalayoğlu, AK Parti İl Başkanı Mehmet Ali Tanrıver de katıldı.

Kalabalığa hitap eden Nevşehir Belediye Başkanı Hasan Ünver, "Vatana ihanet eden hainler, alçaklar, namussuz şerefsizler onlar. Biz bu vatanın gerçek sahipleriyiz. Omuzlarımız ve başımız dik olacak." diye konuştu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.30 01:59 - Son Güncellenme: 2016.07.30 02:00 - HABER MERKEZİ
A