Nev- Eda yeni sezona 'merhaba' dedi

Nev- Eda yeni sezona 'merhaba' dedi

Osmangazi Belediyesi bünyesinde bulunan ve bayanlardan oluşan Türk Müziği Topluluğu Nev-Eda, Ördekli Kültür Merkezi'nde verdiği muhteşem konser ile yeni sezona 'merhaba' dedi.

2013.12.01 14:15 - Son Güncellenme: 2013.12.01 14:15 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Nev- Eda yeni sezona 'merhaba' dedi

T.C Kültür Bakanlığı İzmir Devlet Korosu ses sanatçısı Gökçe Eriş'in konuk olduğu açılış gecesine katılan davetlilere muhteşem bir gece yaşatan Nev-Eda, konuklar tarafından ayakta alkışlandı. Osmangazi Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren ve Bursa'daki bayan müzisyenler tarafından kurulan topluluk, Nalan Höke yönetiminde Ördekli Kültür Merkezi'nde düzenlenen açılış konserinde, Türk Sanat Müziği'nin seçkin eserlerini sanatseverlerle birlikte seslendirdiler. İlk bölümde Nalan Höke yönetimde Türk sanat müziği ve popüler müziğin birbirinden eşsiz parçalarını seslendiren topluluk, ikinci bölümde konuk sanatçı Gökçe Eriş'in Nihavent ve Muhayyer Kurdi makamından seslendirdiği eserler ile konuklara unutulmaz bir gece yaşattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.12.01 14:15 - Son Güncellenme: 2013.12.01 14:15 - HABER MERKEZİ
A