Neslihan üzdü!

Neslihan üzdü!

Badmintonda Neslihan Yiğit, Tayvanlı Cheng'e 2-0 yenilerek elendi.

2012.07.31 15:19 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Neslihan üzdü!

 Londra Olimpiyat Oyunları'nda Türkiye'yi tarihinde ilk kez badmintonda temsil eden Neslihan Yiğit, C Grubu ikinci maçında Tayvanlı Shao Chieh Cheng'e 2-0 yenilerek elendi.

Son dünya ikincisi rakibi karşısında ilk sete kötü başlayan Neslihan Yiğit, bir anda 6-1 geriye düştü. Bu sette basit hatalar yapmaya devam eden Neslihan, ilk seti 21-10 kaybetti.

18 yaşındaki Neslihan, 26 yaşındaki rakibi Cheng karşısında ikinci sete daha iyi başladı. Setin ilk bölümü 4-4 eşitlikle geçilirken, daha sonraki bölümde Neslihan güçlü rakibine cevap veremedi ve ikinci seti de 21-6 yitirerek, sahadan 2-0 yenik ayrıldı.

İlk maçında Avusturyalı Simone Prutsch'u 2-0 yenen Neslihan, bugünkü yenilgiyle grubunu ikinci sırada tamamlayıp, olimpiyatlara veda etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.07.31 15:19 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A