Nejat İşler hastaneye yattı...

Nejat İşler hastaneye yattı...

Geçirdiği septik şok nedeniyle uzun süre yoğun bakımda tedavi gören ve sağlığına kavuştuktan sonra Bodrum-Gümüşlük'teki evine dönen Nejat İşler, yeniden İstanbul'a geldi.

2014.06.13 08:57 - Son Güncellenme: 2014.06.13 08:58 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Nejat İşler hastaneye yattı...

Ünlü oyuncu Nejat İşler, Nişantaşı'ndaki Amerikan Hastanesi'nde rutin kontrollerini yaptırdı.
BİRKAÇ GÜN HASTANEDE YATACAK
İşler'in septik şok sonucu meydana gelen emboli atımı nedeniyle moraran parmaklarına pansuman yapıldı. Vücudunda tehlikeli bir ödem artışı da olduğunu fark eden doktoru, ünlü oyuncudan birkaç gün hastanede yatmasını istedi. Menajerlik şirketi ise İşler'in sadece kontrol amacıyla İstanbul'a geldiğini açıkladı.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2014.06.13 08:57 - Son Güncellenme: 2014.06.13 08:58 - HABER MERKEZİ
A