Nehirde mahsur kalan köpeği itafiye kurtardı

Nehirde mahsur kalan köpeği itafiye kurtardı

DİYARBAKIR'ın Bismil İlçesi'nden geçen Dicle Nehri'ndeki bir adacıkta mahsur kalan köpek, Bismil Belediyesi itafiye ekipleri tarafından kurtarıldı.

2013.04.10 17:50 - Son Güncellenme: 2013.04.10 17:52 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Nehirde mahsur kalan köpeği itafiye kurtardı

Bismil'de Dicle Nehri ortasında küçük bir adacıkta, uzun süre mahsur kalan sokak köpeğinin havladığını görenler itfaiyeye haber verdi. Bismil Belediyesi İtafiye Amirliği ekipleri, kısa sürede Dicle Nehri kıyısına geldi. Balıkçıların kullandığı salla adacağa giden itfaiye erleri, ağzını bağladıkları köpeği alarak kıyıya çıkardı.
İtfaiye ekipleri kurtardıkları köpeğin, karnını doyurduktan sonra belediye bünyesindeki Sağlık İşleri Müdürlüğü'ne teslim etti. Yapılan kontrol ardından sağlık durumunun iyi olduğunun tespit edilmesi üzerine sokak köpeği serbest bırakıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.10 17:50 - Son Güncellenme: 2013.04.10 17:52 - HABER MERKEZİ
A