Necati Ateş'ten hakeme sitem
Eskişehirsporlu Necati Ateş, Fenerbahçe lehine çalınan bir düdüğün ardından hakeme böyle sitem etti.
2013.04.14 21:10 - Son Güncellenme: 2013.04.14 21:10 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig'in 29. hafta maçında Fenerbahçe, Kadıköy'de Eskişehirspor'u konuk etti.
Eskişehirsporlu Necati Ateş, karşılaşmanın ilk yarısında hakem Bülent Yıldırım'a serzenişte bulundu.
Gökhan Gönül'le girdiği ikili mücadelenin ardından Fenerbahçe lehine çalınan düdüğe sinirlenen tecrübeli futbolcu, hakem Yıldırım'a "Sen burada hep böyle yapıyorsun. Yukarıda Allah var" şeklinde sitem etti.