NBA'de bir koronavirüs vakası tespit edildi

NBA'de bir koronavirüs vakası tespit edildi

Amerikan Basketbol Ligi'nde (NBA) son bir haftada yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinde bir oyuncunun sonucunun pozitif çıktığı duyuruldu.

2021.02.11 12:59 - Son Güncellenme: 2021.02.11 12:59 - Spor - HABER MERKEZİ
A
NBA'de bir koronavirüs vakası tespit edildi

NBA'den yapılan açıklamaya göre, 4-10 Şubat tarihlerinde 470 basketbolcuya uygulanan test sonucunda yalnızca bir pozitif vaka saptandı.

Testi pozitif sonuçlanan kişiler, organizasyonun sağlık protokolleri doğrultusunda izin verilinceye kadar karantinada kalıyor.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.02.11 12:59 - Son Güncellenme: 2021.02.11 12:59 - HABER MERKEZİ
A