Nazilli Belediyespor'da Cüneyt Biçer dönemi başladı
SPOR Toto 2'nci Lig Beyaz Grup takımlarından Nazilli Belediyespor'da önceki gün Alaadin Demirözü ile yolları ayıran yönetim, takımın başına Cüneyt Biçer'i getirdi.
2016.02.24 15:25 - Son Güncellenme: 2016.02.24 15:26 - Spor - HABER MERKEZİ
Bugün Nazilli'ye gelerek yönetimle masaya oturan Biçer'le 1.5 yıllık sözleşme imzalandı.
2012-13 sezonunda da siyah beyazlı kulüpte görev yapan Biçer, yakından tanıdığı bir camiaya geldiğini belirterek, "Şu anda play off hattıyla aramızda 11 puan fark ve 6 takım var. Boş vaadlerde bulunmak istemiyorum ancak 3 puanlı sistemde farklar çabuk kapanıp, çabuk açılıyor. Potansiyeli olan bir takıma sahibiz. Bu hafta Orduspor'u yenerek üst sıralara doğru ilk adımımızı atmak amacındayız" diye konuştu.