Nazilli Belediyespor, Biçer'le çıktığı ilk maçta galip geldi

Nazilli Belediyespor, Biçer'le çıktığı ilk maçta galip geldi

Nazilli Belediyespor, yeni teknik direktörü Cüneyt Biçer ile çıktığı ilk maçta Orduspor'u 3-0 mağlup etti.

2016.02.29 12:00 - Son Güncellenme: 2016.02.29 12:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Nazilli Belediyespor, Biçer'le çıktığı ilk maçta galip geldi

Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta son haftalarda kaybettiği puanlar nedeniyle ilk 5 yarışından kopma noktasına gelen Nazilli Belediyespor, yeni teknik direktörü Cüneyt Biçer ile çıktığı ilk maçı kazanarak umutlandı. Orduspor'u 3-0 mağlup eden siyah beyazlılar 4 hafta sonra galip gelirken, Biçer gösterilen performansı olumlu bulduğunu söyledi.

Orduspor'un düşme hattında olduğunu, bu nedenle çok zorlu bir karşılaşma oynadıklarını anlatan Biçer, "İlk yarıda iki topumuzu çizgiden çıkardılar. Son 12 dakikada 3 gol atmayı başardık. Belki biraz daha erken maçı koparabilirdik. Ancak sergilenen oyun bize ümit verdi. play off yarışını kesinlikle bırakmayacağız" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.29 12:00 - Son Güncellenme: 2016.02.29 12:00 - HABER MERKEZİ
A