"Napoli hep daha iyiye gidecek"
Napoli teknik direktörü, Borussia Dortmund'u devirdikleri maç sonrasında açıklamalarda bulundu.
2013.09.19 12:16 - Son Güncellenme: 2013.09.19 12:16 - Spor - HABER MERKEZİ
Napoli, sezonun ilk Şampiyonlar Ligi maçında geçen sezonun finalisti Borussia Dortmund'u sahasında yenmeyi başardı.
Napoli'nin 53 yaşındaki İspanyol hocası Rafa Benitez, Sky Sports'a yaptığı açıklamada, "Her şey maçtan önce konuştuğumuz gibi iyi gitti. Bu yüzden memnunum. Borussia Dortmund'un çok tehlikeli bir takım olduğunu biliyorduk. Ancak kazanmayı başardık." dedi.
Benitez, Gonzalo Higuain ve Jose Callejon gibi transferlerin iki ay içinde hep daha iyiye gideceğini düşündüğünü de sözlerine ekledi.
Napoli, bir sonraki maçını 1 Ekim'de Arsenal ile deplasmanda oynayacak.