Nani: "Ben nasıl yedek kalırım?"
Fenerbahçe'nin Portekizli yıldızı Nani, yedek kalmaktan memnun değil. Pereira'nın tavrı ise net.
2016.03.15 10:13 - Son Güncellenme: 2016.03.15 10:14 - Spor - HABER MERKEZİ
Yedek kaldığı gerekçesiyle daha önce takımdan ayrılmak için menajerine talimat verdiği öne sürülen Luis Nani'nin bu kez teknik heyete sitem ettiği öğrenildi. Yedek kaldığı için mutsuz olan ve takım arkadaşlarına uyum göstermeyen Portekizli'nin, "Ben bu takımın yıldızıyım, nasıl yedek kalırım?" dediği ve tepkisini teknik heyete de açıkça dile getirdiği belirtiliyor. Takım içinden de eleştiriler alan Nani ile konuşan Vitor Pereira'nın ise "Yeteneklerini takımın lehine kullanmadığın sürece yedek kalmayı sürdürürsün" yorumunu yaptığı ifade edildi.