Namaz sonrası camiler otele döndü

Namaz sonrası camiler otele döndü

Hava sıcaklığının 50 dereceye çıktığı Şanlıurfa'da vatandaşlar namaz sonrası camide uyumaya başladı.

2013.07.10 14:15 - Son Güncellenme: 2013.07.10 14:15 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Namaz sonrası camiler otele döndü


Şanlıurfa'da vatandaşlar zor anlar yaşıyor. Özellikle öğlen saatlerinde sıcaklığın etkisini gösterdiği saatlerde vatandaşlar serin olan camileri kullanıyor. Namaz sonrası orucunda verdiği halsizlikten bunalan vatandaşlar, caminin serinliğinden yararlanarak uyuyor.
Camide uyuyan bir vatandaş, "Bunaltıcı derecede hava çok sıcak. Oruçluyuz. Namazımızı kıldık ve uyumaya çalışıyoruz" dedi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.07.10 14:15 - Son Güncellenme: 2013.07.10 14:15 - HABER MERKEZİ
A