Nalbandyan'la görüştü
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Karadeniz Ekonomik İşbirliği (KEİ) örgütünün 29. Dışişleri Bakanları Konseyi Toplantısı çerçevesinde Ermeni meslektaşı Edward Nalbandyan ile baş başa bir görüşme gerçekleştirdi.
2013.12.12 15:41 - Son Güncellenme: 2013.12.12 15:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
Basına kapalı gerçekleşen görüşme yaklaşık iki saat sürdü. Görüşmenin ardından Bakan Davutoğlu'nun bir basın toplantısı düzenlemesi bekleniyor.