Nadir Çiftçi 3 maç ceza aldı

Nadir Çiftçi 3 maç ceza aldı

Süper Lig'de geçtiğimiz hafta Antalyaspor'u 3-2 mağlup eden Eskişehirspor'da küfür ettiği gerekçesiyle Cüneyt Çakır tarafından oyundan atılan Nadir Çiftçi'ye PFDK 3 maç ceza verdi.

2016.02.18 17:48 - Son Güncellenme: 2016.02.18 17:48 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Nadir Çiftçi 3 maç ceza aldı

Türkiye Futbol Federasyonu'nun resmi internet sitesinden yapılan açıklamada şöyle denildi: 

ESKİŞEHİRSPOR Kulübünün, 14.02.2016 tarihinde oynanan ESKİŞEHİRSPOR - ANTALYASPOR A.Ş. Spor Toto Süper Lig Hasan Doğan Sezonu müsabakasında,  yeşil zeminin statüye aykırı sulanmasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle takdiren 15.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,

Aynı müsabakada ESKİŞEHİRSPOR Kulübü sporcusu NADİR ÇİFTÇİ'nin, rakip takım sporcusuna yönelik hakareti ve müsabaka hakemine yönelik sportmenliğe aykırı hareketi nedeniyle takdiren 3 RESMİ MÜSABAKADAN MEN ve 26.000 TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına karar verilmiştir.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.18 17:48 - Son Güncellenme: 2016.02.18 17:48 - HABER MERKEZİ
A