N'Diaye: Real Betis'te mutluyum
Bursaspor'un transfer gündeminde olan eski oyuncusu Real Betis'li Alfred N'Diaye kulübünde mutlu olduğunu söyledi.
2015.08.25 10:36 - Son Güncellenme: 2015.08.25 10:38 - Spor - HABER MERKEZİ
Real Betis'te mutlu olduğunu belirten N'Diaye, 'Takımda kendimi değerli hissediyorum, Real Betis'i bırakmak istemiyorum' ifadelerini kullandı.