Müteahhitlerden kaymakamlığa ziyaret

Müteahhitlerden kaymakamlığa ziyaret

Kuruluşu tamamlanan Gemlik Müteahhitler Derneği'nin yönetimcileri tanışma ziyaretlerine başladı.

2012.05.14 11:36 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Müteahhitlerden kaymakamlığa ziyaret

Dernek üyeleri Kaymakam Vekili Adnan Kayık'ı ziyaret etti. Ziyarette Dernek Başkanı Hamza Aygün ile yönetim kurulu üyeleri Selahattin Ulaş, Ferhat Kurt, Şerif Oğur, Rahmi Bozdemir, Murat Çakır hazır bulundu.
Dernek olarak kuruluş maksatlarının anlatan Aygün, Gemlik'de faaliyette bulunan veya yaşayan müteahhitleri bir araya getirmek, müteahhitler arasında dayanışmayı sağlamak istediklerini söyledi.
Gemlik Müteahhitler Derneği'nin ilçeye hayırlı olmasını dileyen Kaymakam Vekili Adnan Kayık, sivil toplum teşkilatlarının önemine işaret ederek, örgütlü toplumların her zaman daha hızlı ilerlediğini söyledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.05.14 11:36 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A