Müteahhitlerden belediyeye ziyaret

Müteahhitlerden belediyeye ziyaret

Gemlik Müteahhitler Derneği yöneticileri, Belediye İmar ve Şehircilik Müdürlüğü'nü ziyaret etti.

2012.07.17 13:30 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Müteahhitlerden belediyeye ziyaret

Dernek Başkan Hamza Aygün ve yöneticiler, Gemlik Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü Orhan Yeşil'le makamında görüştü. Aygün, Müteahhitler Derneği'nin faaliyetleri hakkında Yeşil'i bilgilendirdi. 54 kurucu üyeleriyle kısa zamanda çalışmalarına başladıklarını hatırlatan Aygün, hedeflerinin üyelerinin meselelerine çare bulmak, kurum ve kuruluşlar ile diyalog içerisinde hizmet etmek olduğunu belirtti.
Yeşil, de derneğin hayırlı olmasını dileyerek, belediye açısından bir kurum olarak dernekle muhatap olmalarının bir avantaj olduğunu ifade etti. Yeşil, müteahhitler ile belediye arasındaki sıkıntıların geçmiş yıllara nazaran azaldığını belirterek memnuniyetini dile getirdi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.07.17 13:30 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A