Mustafa Varank: Sanayi üretimi ekimde pozitif arttı

Mustafa Varank: Sanayi üretimi ekimde pozitif arttı

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Varank, Türkiye İnovasyon Haftasın'da bugün açıklanan sanayi üretimi verisini aktararak "Sanayi üretimi ekimde pozitif arttı" dedi.

2022.12.13 12:07 - Son Güncellenme: 2022.12.13 12:22 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Mustafa Varank: Sanayi üretimi ekimde pozitif arttı

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin (TİM) düzenlediği Türkiye İnovasyon Haftasında konuşarak bugün TÜİK'in açıkladığı sanayi üretim endeksinin ekimde aylık bazda yüzde 2,4, yıllık bazda yüzde 2,5 artığını duyurdu.

İnovasyon haftasının  ikinci gününde konuşma yapan Bakan Varank, inovasyon ve teknoloji arasındaki ilişkiye değindi.

Yeni destek paketi açıklandı

Varank, imalat sanayide dijitalleşme çağrısını tekrar açıldığını ileterek, yerli teknolojilerle ilgili çalışma yapan şirketlere-KOBİ'lere, KOSGEB tarafından 2 milyon liraya kadar destek verileceğini aktardı.

Haliç Kongre Merkezi'nde gerçekleşen toplantının sonunda "İnovatim İnovasyon Yarışması Ödül Töreni" düzenlendi.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2022.12.13 12:07 - Son Güncellenme: 2022.12.13 12:22 - HABER MERKEZİ
A