Mustafa Varank oyunu kullandı 

Mustafa Varank oyunu kullandı 

Bursa'da oy kullanma işlemleri devam ediyor. Belediye başkan adayları ve siyasi partilerin önde gelen isimleri oyunu kullanmak için sandık başına gitti. Bursa Milletvekili Mustafa Varank'ta oyunu kullandı. 

2024.03.31 14:43 - Son Güncellenme: 2024.03.31 15:17 - Bursa Bölge - CEREN SÜMBÜL
A
Mustafa Varank oyunu kullandı 
01:55 Mustafa Varank oyunu kullandı

İLGİLİ VİDEO

Mustafa Varank oyunu kullandı

CEREN SÜMBÜL / BURSADA BUGÜN

Türkiye'de ve Bursa'da oy kullanma işlemleri hız kesmeden sürüyor. 31 Mart yerel seçimlerinde Belediye Başkanları, Belediye Meclis üyeleri ve muhtarlar belirlenecek. Bu çerçevede Belediye Başkan adayları ve siyasilerin önde gelen isimleri oylarını kullanmak üzere oy kullanacakları okullara gitti.

Bursa Milletvekili Mustafa Varank'ta Hürriyet Şehit Bakım Onbaşı Tolga Taştan İlkokulu'nda 3193 numaralı sandıkta oyunu kullandı.

Varank, "Vatandaşlık görevimizi yerine getirdik ve oyumuzu kullandık. Tüm Türkiye için hayırlı uğurlu olsun diyorum" ifadelerini kullandı.

 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.03.31 14:43 - Son Güncellenme: 2024.03.31 15:17 - CEREN SÜMBÜL
A