Mustafa Sarıgül'den iktidara övgü

Mustafa Sarıgül'den iktidara övgü

Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, "Başbakan olamasam Ankara'da 1 gün dahi durmam"dedi.

2012.03.02 10:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Mustafa Sarıgül'den iktidara övgü

NTV'de ekrana gelen 45 Dakika programına konuk olan Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Mehmet Barlas'ın sorularını yanıtladı.

HÜKÜMETİN OLUMLU YÖNLERİNİ SIRALADI
Barlas'ın sorusu üzerine iktidarın icraatleri üzerine konuşan Sarıgül, hükümetin takdir edilecek olumlu yöndeki icratlarını sıraladı. Dubble yoldan, TOKİ'nin yaptığı evlere kadar hükümetin olumlu icratlarını sayan Sarıgül, dış politika yönünden de hükümete eleştiriler yönelttti.

KILIÇDAROĞLU'NA GÖNDERME
Anamuhalefet lideri Kemal Kılıçdaroğlu'na da gönderme yapan Sarıgül, Barlas'ın sorusunu önce düzeltip sonra açıklama yaptı:

Efendim ben Ankara'ya kesinlikle Anamuhalefet lideri olarak gitmem. Orada bulanmam için, kesinlikle Başbakan olmam lazım. Eğer seçime girip Başbakan olamazsam, Ankara'da 1 gün dahi durmam. Çünkü bizim amacımız gidip tabela asmak değil, Başbakan olmaktır.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2012.03.02 10:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A