Mustafa Sandal yeni tekne aldı
Emina-Mustafa Sandal çifti, yaz tatillerinde Göcek'teki evlerinde kalıyordu. Emina Sandal, "Eski teknemizi sattık, yenisini ve daha büyüğünü aldık. Artık orada yaşıyoruz. Eve çok az uğruyoruz" dedi.
2016.07.18 11:39 - Son Güncellenme: 2016.07.18 11:51 - Magazin - HABER MERKEZİ
Emina Sandal, "Göcek'in benim için anlamı büyük. Aşkımızın filizlendiği yer. Mustafa (Sandal) beni daha yeni tanıştığımız zaman götürmüş, 'Yuvamıza hoş geldin'deyip çok etkilemişti" ifadelerini kullandı.

Ünlü şarkıcı, tekneyi 5 milyon TL'ye geçen yıl almış, eşi Emina'yı hediye etmişti.