Mustafa Sandal yeni tekne aldı

Mustafa Sandal yeni tekne aldı

Emina-Mustafa Sandal çifti, yaz tatillerinde Göcek'teki evlerinde kalıyordu. Emina Sandal, "Eski teknemizi sattık, yenisini ve daha büyüğünü aldık. Artık orada yaşıyoruz. Eve çok az uğruyoruz" dedi.

2016.07.18 11:39 - Son Güncellenme: 2016.07.18 11:51 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Mustafa Sandal yeni tekne aldı

Emina Sandal, "Göcek'in benim için anlamı büyük. Aşkımızın filizlendiği yer. Mustafa (Sandal) beni daha yeni tanıştığımız zaman götürmüş, 'Yuvamıza hoş geldin'deyip çok etkilemişti" ifadelerini kullandı.

Ünlü şarkıcı, tekneyi 5 milyon TL'ye geçen yıl almış, eşi Emina'yı hediye etmişti.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.07.18 11:39 - Son Güncellenme: 2016.07.18 11:51 - HABER MERKEZİ
A