Mustafa Sandal Kopenhag'ı coşturdu

Mustafa Sandal Kopenhag'ı coşturdu

Pop müzik sanatçısı Mustafa Sandal, Danimarka'nın başkenti Kopenhag'da konser verdi.

2014.06.16 06:59 - Son Güncellenme: 2014.06.16 06:59 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Mustafa Sandal Kopenhag'ı coşturdu

 

Kentin tarihi Belediye Meydanı'nda düzenlenen Anadolu Kültür Günleri'nde sahneye çıkan sanatçı, sevilen şarkılarını seslendirdi.

Şarkı aralarında izleyicilere seslenen Mustafa Sandal, eşiyle nasıl tanıştığını da anlattı. Uzun zamandır oğlunu babaannesine bırakarak eşi Emina ile baş başa kalmadığını ifade eden Sandal, daha sonra eşini yanına çağırıp öptükten sonra karanfil verdi.

Performansına "Onun arabası var" şarkısıyla devam eden sanatçıya hayranları eşlik etti.

Konserin ardından alanda kalanlar DJ Adem'in müziğiyle eğlenmeye devam etti.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2014.06.16 06:59 - Son Güncellenme: 2014.06.16 06:59 - HABER MERKEZİ
A