Mustafa Er: Herkesten özür diliyoruz

Mustafa Er: Herkesten özür diliyoruz

Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, kaybettikleri için üzgün olduklarını dile getirerek tüm camiadan özür diledi.

2021.02.25 21:33 - Son Güncellenme: 2021.02.25 23:12 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Mustafa Er: Herkesten özür diliyoruz
00:42 Mustafa Er: Herkesten özür diliyoruz

İLGİLİ VİDEO

Mustafa Er: Herkesten özür diliyoruz

Bursaspor, TFF 1. Lig'in 23. haftasında Menemenspor'a kendi sahasında 1-0 mağlup oldu.

Maç sonu düzenlenen basın toplantısında konuşan Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, "Son derece üzgünüz. Maçın genelinde iyi oyun oynamadık. Üretme anlamında zayıf kaldık. 1 pozisyon ürettik. Kötü oyun neticesinde mağlup olduk. Rakip de güzel bir gol attı ve evimizde kötü giden seriye devam ettik. Herkesten özür dileriz" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.02.25 21:33 - Son Güncellenme: 2021.02.25 23:12 - HABER MERKEZİ
A