Mustafa Dündar gençlerle bir araya geldi

Mustafa Dündar gençlerle bir araya geldi

Bursa Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar sosyal medya hesabında gençlerle bir araya geldiğini paylaştı.

2024.03.25 09:43 - Son Güncellenme: 2024.03.25 09:43 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Mustafa Dündar gençlerle bir araya geldi

Bursa Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, sosyal medya hesabında gençlerle bir araya geldiğini paylaştı. 

Dündar, "Gençlerimizle sahurdayız, biz gençlerimizle aynı yaştayız" dedi. 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.03.25 09:43 - Son Güncellenme: 2024.03.25 09:43 - HABER MERKEZİ
A