Mustafa Dündar gençlerle bir araya geldi
Bursa Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar sosyal medya hesabında gençlerle bir araya geldiğini paylaştı.
2024.03.25 09:43 - Son Güncellenme: 2024.03.25 09:43 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, sosyal medya hesabında gençlerle bir araya geldiğini paylaştı.
Dündar, "Gençlerimizle sahurdayız, biz gençlerimizle aynı yaştayız" dedi.
Gençlerimizle sahurdayız, biz gençlerimizle aynı yaştayız.😊
-- MUSTAFA DÜNDAR (@mustafadundar65) March 25, 2024
📍Emek pic.twitter.com/y9QK3sCdqa