Mustafa Denizli, hastaneye kaldırıldı
Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında oynanan Kasımpaşa-Trabzonspor maçının ilk yarısı bordo-mavili ekibin 2-0'lık üstünlüğüyle sonuçlanırken, Kasımpaşa Teknik Direktörü Mustafa Denizli'nin ikinci yarıda sahaya çıkmaması dikkatlerden kaçmadı.
2019.03.04 21:20 - Son Güncellenme: 2019.03.04 22:24 - Spor - HABER MERKEZİ
Kasımpaşa'nın Trabzonspor ile oynadığı ve ilk yarısını 2-0 geride kapattığı müsabakanın devre arasında Kasımpaşa Teknik Direktörü Mustafa Denizli rahatsızlık geçirdi.
Geçirdiği rahatsızlık nedeniyle sahaya çıkamayan deneyimli çalıştırıcının yerine, yardımcı antrenör Sarp Yiğit ikinci yarıda takımın başında sahaya çıktı.
Denizli'den iyi haber
Tansiyonu yükselen Mustafa Denizli'nin durumunun iyi olduğu öğrenildi.
TRT Spor'a telefonla bağlanarak açıklama yapan Denizli, "2. golden sonra sinirlendim. Tansiyonum yükseldi. Zaten her maç çıkıyor. Doktorumuz tansiyonumu ölçmek için ısrar etti. Biraz yüksek çıktı o kadar. Gayet iyiyim" dedi.