Mustafa Cengiz'den bayram mesajı

Mustafa Cengiz'den bayram mesajı

Galatasaray Kulübü Başkanı Mustafa Cengiz, Ramazan Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.

2019.06.04 14:19 - Son Güncellenme: 2019.06.04 14:20 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Mustafa Cengiz'den bayram mesajı

Sarı-kırmızılı kulübün internet sitesinde, başkan Cengiz'in şu ifadelerine yer verildi:

"Milletimizin manevi değerlerinin ve tarihten gelen dayanışma geleneğinin en güzel yaşandığı günlerinden olan Ramazan Bayramı'na ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu vesile ile Ramazan Bayramı'nın camiamıza, sporcularımıza, taraftarlarımıza ve tüm halkımıza mübarek olmasını diler; herkese sağlıklı, mutlu, huzurlu, birlik ve beraberlik ortamı içinde nice güzel bayramlar temenni ederim."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.06.04 14:19 - Son Güncellenme: 2019.06.04 14:20 - HABER MERKEZİ
A