Mustafa Bozbey Ulu Camii'de vatandaşlara tatlı ikram etti

Mustafa Bozbey Ulu Camii'de vatandaşlara tatlı ikram etti

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, teravih namazı çıkışı vatandaşlara tatlı ikramında bulundu.

2024.04.02 00:20 - Son Güncellenme: 2024.04.02 00:22 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Mustafa Bozbey Ulu Camii'de vatandaşlara tatlı ikram etti

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Ulu Camii'de teravih namazı çıkışı vatandaşlara tatlı ikram etti.

Bozbey, "Ulu Camii'de Teravih Namazı çıkışında vatandaşlarımıza tatlı ikramında bulunarak birlikte sevincimizi paylaştık. Herkesin Başkanı olarak tüm Bursa'mıza teşekkür ediyorum" ifadesinde bulundu. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.04.02 00:20 - Son Güncellenme: 2024.04.02 00:22 - HABER MERKEZİ
A