Mustafa Bozbey'den Vali Demirtaş'a teşekkür

Mustafa Bozbey'den Vali Demirtaş'a teşekkür

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Emniyet Genel Müdürlüğü görevine atanan Bursa Valisi Mahmut Demirtaş'a teşekkür ve başarı diledi.

2024.08.19 15:59 - Son Güncellenme: 2024.08.19 16:02 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
A
Mustafa Bozbey'den Vali Demirtaş'a teşekkür

Mustafa Bozbey'in paylaşımı şöyle;

Emniyet Genel Müdürlüğü görevine atanan Sayın Valimiz Mahmut Demirtaş'a yeni görevinde başarılar diliyorum.

Bursa Valiliği görevi sırasında, Bursa'mız adına ortaklaşa yürüttüğümüz çalışmalarla Bursalı hemşehrilerimizin güvenliğini ve huzurunu sağlamada bize sunduğu katkılardan dolayı kendisine gönülden teşekkür ederim.

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.08.19 15:59 - Son Güncellenme: 2024.08.19 16:02 - SOSYAL MEDYA
A