Mustafa Bozbey: 100 çınar ağacı dikerek göreve başladık
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, 100. Yıl Atatürk Ormanı için ağaç dikerek göreve başladı.
2024.04.06 21:16 - Son Güncellenme: 2024.04.07 11:00 - Bursa Bölge - İREM ERBAŞ
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey o anları sosyal medya hesabı üzerinden paylaştı.

Bozbey'in paylaşımı şu şekilde;
"100. Yıl Atatürk Ormanı
İlk günümüzde 100 çınar ağacı dikerek göreve başladık.
Amacımız Bursa'mızın her yerinde, her köşesinde yeşil alanları çoğaltmak ve yeniden Yeşil Bursa'yı oluşturmak."

🚩100. Yıl Atatürk Ormanı
-- Mustafa Bozbey (@mustafabozbey) April 6, 2024
İlk günümüzde 100 çınar ağacı dikerek göreve başladık.
Amacımız Bursa'mızın her yerinde, her köşesinde yeşil alanları çoğaltmak ve yeniden Yeşil Bursa'yı oluşturmak. pic.twitter.com/SCUwuTVJib
