Mustafa Bozbey: 100 çınar ağacı dikerek göreve başladık

Mustafa Bozbey: 100 çınar ağacı dikerek göreve başladık

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, 100. Yıl Atatürk Ormanı için ağaç dikerek göreve başladı.

2024.04.06 21:16 - Son Güncellenme: 2024.04.07 11:00 - Bursa Bölge - İREM ERBAŞ
A
Mustafa Bozbey: 100 çınar ağacı dikerek göreve başladık

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey o anları sosyal medya hesabı üzerinden paylaştı.

Bozbey'in paylaşımı şu şekilde;

"100. Yıl Atatürk Ormanı

İlk günümüzde 100 çınar ağacı dikerek göreve başladık.

Amacımız Bursa'mızın her yerinde, her köşesinde yeşil alanları çoğaltmak ve yeniden Yeşil Bursa'yı oluşturmak."

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.04.06 21:16 - Son Güncellenme: 2024.04.07 11:00 - İREM ERBAŞ
A