Mustafa Altındağ: Hedefimiz bir üst lige çıkmak

Mustafa Altındağ: Hedefimiz bir üst lige çıkmak

Ankaragücü Teknik Sorumlusu Mustafa Altındağ, Ümraniyespor ile berabere kaldıkları maçın ardından hedeflerinin bir üst lige çıkmak olduğunu söyledi.

2022.04.09 16:27 - Son Güncellenme: 2022.04.09 16:27 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Mustafa Altındağ: Hedefimiz bir üst lige çıkmak

Spor Toto 1. Lig'in 31. haftasında Ankaragücü, Ümraniyespor ile deplasmanda karşılaştı. 10 kişi kaldıkları maçın son anlarında atılan golle sahadan 2-2'lik skorla ayrılan Ankaragücü'nde Teknik Sorumlu Mustafa Altındağ basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Altındağ, "Buraya gelişimiz de zaten galibiyet üzerine kurmuştuk. Hedefi olan bir takımız. 1-0 öne geçtik. Kırmızı kart gördük, 10 kişi kalmamıza rağmen oyuncularım maçı bırakmadılar. Oyuncularımı kutluyorum. Önümüzdeki maçlara bakıp, yolumuza devam edeceğiz. Hedefimiz bir üst lige çıkmak. Ümraniyespor'a kalan maçlarında başarılar diliyorum" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.04.09 16:27 - Son Güncellenme: 2022.04.09 16:27 - HABER MERKEZİ
A