Muslera: '17 kişiye karşı oynamak zor'
Galatasaray'ın deplasmanda Antalyaspor'a 4-2 mağlup olduğu karşılaşma sonrasında Uruguaylı file bekçisi Fernando Muslera hakemler hakkında çok sert açıklama yaptı.
2016.04.16 18:37 - Son Güncellenme: 2016.04.16 18:38 - Spor - HABER MERKEZİ
İşte Muslera'nın açıklamaları;
Bugün biz 17 kişiye karşı oynadık. Normalde 11'e 11 oynanır mücadeleler... Derbi maçta bariz bir gol attık Podolski'nin attığı gol ve o gol de verilmemişti. O gün 17 kişiye karşı oynamıştık bugün de 17 kişiye karşı oynadık. Üzerimize oynandığını görüyorum. Bizi dahada zor duruma sokmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Olcan ve Semih'le hakemlerin hep yanında olup fair-play davranışları gösterdik. Ben bugün çok önemli bir oyuncu ve kaptan Eto'o'dan da beklerdim bu davranışı çünkü attığı golde el vardı ve bunu hakem söylemesi gerekiyordu. Hakemler maçın önüne geçti tabiri caizse maçın fenomenleri hakemlerdi.