Müsavat Dervişoğlu'nun fırlattığı ip Devlet Bahçeli'ye gönderildi
İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, MHP lideri Devlet Bahçeli'nin Abdullah Öcalan hakkındaki sözlerine tepki gösterip kürsüden ip fırlattı. Bahçeli atılan ipi isteyip makam odasına asacağını söyledi ancak polemiğe yol açan ipin kaybolduğu iddia edilmişti. Konuya ilişkin İYİ Parti'den açıklama geldi.
2024.10.23 16:19 - Son Güncellenme: 2024.10.23 16:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
TGRT'den alınan habere göre; MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin dün Meclis'te yaptığı "Abdullah Öcalan Meclis'e gelip konuşsun, PKK'yı lağvettiğini ve silahların bırakıldığını açıklasın" şeklindeki sözleri siyasette ipleri gerdi. Bahçeli'nin tartışmalara yol açan sözlerine İYİ Parti'den sert tepki geldi.

DERVİŞOĞLU KÜRSÜDEN İP FIRLATTI
Partisinin bugünkü grup toplantısında açıklamalarda bulunan İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, PKK elebaşı Öcalan'ın serbest bırakılması teklifine ateş püskürdü. Bahçeli'nin 2007 yılında Erzurum mitinginde Erdoğan'a seslenerek Öcalan'ın idamını isteyip urgan fırlatmasına gönderme yapan Dervişoğlu, "Buradan Devlet Bahçeli'ye sesleniyorum, Abdullah Öcalan'ı asamadınız ama bu milletin hayallerini astınız. Siz bu milletin vefasını astınız bu milletin utanç duymasına neden oldunuz. Al şimdi bu ipi baş köşede başının ucuna as" diyerek kürsüden ip fırlattı.

İYİ PARTİ AÇIKLADI: İPİ BAHÇELİ'YE GÖNDERDİK
Dervişoğlu'nun fırlattığı ipin akıbeti merak konusu oldu. Söz konusu ipin kaybolduğu iddia edilmişti. İYİ Parti'den konuya ilişkin açıklama geldi. Söz konusu açıklamada, "Genel Başkanımız Sayın Müsavat Dervişoğlu'nun, bugünkü grup toplantısında kullandığı ip, MHP Genel Başkanı Sayın Devlet Bahçeli'nin isteği üzerine kendisine gönderilmiştir" denildi.
İpin İYİ Parti logosunun bulunduğu bir çanta içinde, MHP lideri Bahçeli'nin özel kalemine teslim edildiği öğrenildi.