Murray geriden geldi

Murray geriden geldi

Dördüncü turda Özbek Denis Istomin'le karşılaşan Andy Murray, kötü başladığı maçı kazanmayı bildi.

2013.09.04 12:20 - Son Güncellenme: 2013.09.04 12:20 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Murray geriden geldi

 Maça istediği gibi giremeyen Andy Murray, ilk seti tie-break sonucunda kaybetti. İkinci sette oyuna ağırlığını koyan son şampiyon, 6-1'lik skorla setleri eşitledi. Üçüncü seti 6-4 ile kazanarak öne geçen Murray, son sette skor 4-4'ken servis kırmayı başardı. Maç için servis attığı oyunda problem yaşamayan Murray, Denis Istomin'i 6-7 / 6-1 / 6-4 / 6-4 ile dört sette geçerek adını çeyrek finale yazdırdı.

Britanyalı tenisçinin çeyrek finaldeki rakibi, Tomas Berdych'i 3-6 / 6-1 / 7-6(6) / 6-2'lik setlerle mağlup eden Stanislas Wawrinka oldu. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.04 12:20 - Son Güncellenme: 2013.09.04 12:20 - HABER MERKEZİ
A