Murat Kurum, Cumhurbaşkanı Seçimi ikinci turu için oyunu kullandı

Murat Kurum, Cumhurbaşkanı Seçimi ikinci turu için oyunu kullandı

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, oyunu kullandı, mesajını verdi. Seçimin hayırlı olması temennisinde bulunan Bakan Kurum, "Akşam inşallah Türkiye Yüzyılı'nı başlatacağız" ifade etti.

2023.05.28 10:06 - Son Güncellenme: 2023.05.28 10:25 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Murat Kurum, Cumhurbaşkanı Seçimi ikinci turu için oyunu kullandı

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, TEB Ataşehir Ortaokulu'nda oyunu kullanmasının ardından açıklamalarda bulundu.

Bakan Kurum, şunları ifadeleri kullandı:

Milyonlarca vatandaşımızla birlikte bir kez daha sandık başına gidiyoruz. Yine demokratik bir olgunlukta tüm vatandaşlarımızın katılım sağlayacağı 14 Mayıs'ta olduğu gibi bir seçimi yaşama arzusuyla biz de oyumuzu kullandık. Seçimimiz, ülkemize milletimize ve tüm dünyaya hayırlı olsun. Yine bayram havasında geçsin. Akşam da inşallah Türkiye Yüzyılı'nı başlatacağız.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2023.05.28 10:06 - Son Güncellenme: 2023.05.28 10:25 - HABER MERKEZİ
A