Murat Kurum açıkladı: Yarısı Bizden kampanyamız tuttu
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum sosyal medya hesabı üzerinde yarısı bizden kampanyası hakkında paylaşımda bulundu.
2023.04.29 12:11 - Son Güncellenme: 2023.04.29 12:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum'un paylaşımı şu şekilde;
İstanbullular Yarısı Bizden kampanyamızı tuttu.
3 günde 1 milyondan fazla vatandaşımızın hayatını etkileyecek sayıda başvuru aldık.
340 bin 460 bağımsız birim için
58 bin 61 başvuru yapıldı. Başvuruları inceliyor, süreçleri başlatıyoruz. İstanbul'umuzda riskli yapı bırakmayacağız
http://yarisibizden.gov.tr
İstanbullular Yarısı Bizden kampanyamızı tuttu. 😎
-- Murat KURUM (@murat_kurum) April 29, 2023
3 günde 1 milyondan fazla vatandaşımızın hayatını etkileyecek sayıda başvuru aldık.
340 bin 460 bağımsız birim için
58 bin 61 başvuru yapıldı. Başvuruları inceliyor, süreçleri başlatıyoruz.
İstanbul'umuzda riskli yapı...