Münir Karaloğlu'ndan yeni yıl mesajı
Bursa Valisi Münir Karaloğlu yeni yıl nedeniyle yazılı bir bir mesaj yayınladı.
2013.12.30 09:35 - Son Güncellenme: 2013.12.30 09:36 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Valisi Münir Karaloğlu yeni yıl nedeniyle yazılı bir bir mesaj yayınladı.
Bursa Valisi Münir Karaloğlu'nun yeni yıl mesajı
"Sevgili Bursalılar,
Acısı-tatlısı, sevinci-hüznü, baharı-kışıyla bir yılı daha geride bırakırken, ülkemiz ve ilimiz adına güzel gelişmelerin yaşanacağına inandığım 2014 yılını sizlerle birlikte karşılamanın mutluluk ve heyecanını yaşıyorum.
Her yeni yıl, umudun egemen olduğu, iyimserliğin canlandığı, daha iyi yaşam koşullarına ulaşma yolunda yeni beklentileri de beraberinde getirmektedir.
Geride bıraktığımız yılda olduğu gibi 2014 yılında da, toplumun tüm kesimleriyle işbirliği ve dayanışma içinde, amacımız; toprakları üzerinde nice uygarlıklar barındırmış zengin tarihi, turizmi, eşsiz doğal güzellikleriyle nadide kentimiz Bursa'yı hak ettiği noktaya getirmek olacaktır.
2013 yılında ülkemizde olduğu gibi ilimizde de eğitim ve sağlık başta olmak üzere her alanda önemli gelişim ve değişimler yaşanmıştır. 2014 yılında da ilimizi her alanda daha geliştirmek, vatandaşlarımızın geleceğe ümit ve güvenle bakmalarını sağlamak amacıyla toplumun tüm kesimleriyle işbirliği içerisinde daha fazla çalışmaya devam edeceğiz.
Yeni yılın tüm kurumlarımızla, Bursalı hemşehrilerimizin el ele vererek, başarılı çalışmaların gerçekleştirildiği bir yıl olması temennisiyle, tüm Bursalıların, her derecedeki kumu görevlisi arkadaşımın ve değerli basın mensuplarının yeni yılını kutlar,
Selam, sevgi ve saygılarımı sunarım."