'Mükemmel değiliz ama çalışıyoruz'

'Mükemmel değiliz ama çalışıyoruz'

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Twitter üzerinden önemli açıklamalarda bulundu.

2013.07.22 23:35 - Son Güncellenme: 2013.07.22 23:35 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
'Mükemmel değiliz ama çalışıyoruz'

 

Sosyal medyayı en aktif kullanan isimlerden biri olan Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Twitter üzerinden mesajlar verdi. Şimşek, "Birçok sorunu çözdük. Ancak yapılacak çok şey var. Mükemmel değiliz. Ama samimi bir şekilde ülkemiz için çalışıyoruz" dedi. Sosyal medyayı aktif olarak kullanan Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Twitter üzerinden mesajlarına devam ediyor. Şimşek, son olarak "Birçok sorunu çözdük. Ancak yapılacak çok şey var. Hatalarımız olabilir. Mükemmel değiliz! Ama samimi bir şekilde ülkemiz için çalışıyoruz" diye bir mesaj yazdı. Tasarrufları artırmak için emeklilik fonlarına konulan her 100 TL'ye 25 TL destek verdiklerini belirten Şimşek, "Yatırımı, istihdamı ve ihracatı destekliyoruz. Ülkemiz 1980 - 2002 döneminde ancak 14.8 milyar dolar küresel doğrudan yatırım çekti! 2003-12 döneminde ise yaklaşık 123 milyar dolar!" diye konuştu.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2013.07.22 23:35 - Son Güncellenme: 2013.07.22 23:35 - HABER MERKEZİ
A