Mühendisler iftarda buluştu

Mühendisler iftarda buluştu

Gemlik'te düzenlenen geleneksel iftar yemeği ile mimar ve mühendisler bir araya geldiler.

2013.07.29 13:27 - Son Güncellenme: 2013.07.29 13:28 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Mühendisler iftarda buluştu


Gemlik Mimarlar Odası Başkanı Kenan Çakır ve Gemlik İnşaat Mühendisleri Odası Başkanı Erbil Doğru'nun birlikte organize ettiği iftar yemeğine her iki odaya üye çok sayıda mimar ve mühendis ile aileleri katıldılar. Belediye meclis üyesi Arzu Karataş, Belediye İmar müdürü Ahmet Turan'ın da katıldığı iftar yemeğine yoğun katılım oldu. Bursa Büyükşehir Belediyesi Atatepe sosyal tesislerinde düzenlenen iftar yemeğini geleneksel hale getirdiklerini belirten Gemlik Mimarlar Odası başkanı Kenan Çakır, iftara gelenlere teşekkür etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.07.29 13:27 - Son Güncellenme: 2013.07.29 13:28 - HABER MERKEZİ
A