Muğla ormanları kül oldu

Muğla ormanları kül oldu

Muğla'nın Köyceğiz İlçesi Sultaniye Köyü'nde çıkan yangında 1 hektar kızılçam ormanı küle döndü.

2013.09.28 16:39 - Son Güncellenme: 2013.09.28 16:40 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Muğla ormanları kül oldu

 

Sultaniye Köyü'ndeki ormanlık alandan bugün saat 13.00 sıralarında dumanlar yükselmeye başladı. Rüzgarın da etkisiyle kısa sürede büyüyen alevlere Köyceğiz Orman İşletme Müdürlüğü'ne ait iki helikopter, 6 arazöz, 3 su tankeri, 60 orman işçisi ve 9 teknik personel müdahale etti. Alevler, havadan ve karadan 2 saatlik müdahaleyle söndürülürken 1 hektar alandaki kızılçam ağaçları zarar gördü.

Köyceğiz Orman İşletme Müdürü Ramazan Uslu, zamanında müdahale ile yangını daha fazla büyümeden kontrol altına aldıklarını belirti, çıkış nedenini araştırdıklarını söyledi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.28 16:39 - Son Güncellenme: 2013.09.28 16:40 - HABER MERKEZİ
A