Muğla'da ÜNİLİG basketbol müsabakaları yapıldı

Muğla'da ÜNİLİG basketbol müsabakaları yapıldı

Türkiye Üniversite Sporları Federasyonunun organize ettiği ÜNİLİG basketbol müsabakaları, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesinde (MSKÜ) gerçekleştirildi.

2022.12.24 01:13 - Son Güncellenme: 2022.12.24 01:14 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Muğla'da ÜNİLİG basketbol müsabakaları yapıldı

Üniversiteden yapılan açıklamaya göre, 19 Aralık'ta başlayan ve bugün sona eren müsabakaların kadınlar grubunda MSKÜ, Adnan Menderes Üniversitesi, Pamukkale Üniversitesi, Süleyman Demirel Üniversitesi, Afyon Kocatepe Üniversitesi, Manisa Celal Bayar ve Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi mücadele etti.

Erkekler grubunda ise MSKÜ, Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, Süleyman Demirel Üniversitesi, Uşak Üniversitesi, Pamukkale Üniversitesi ve Celal Bayar Üniversitesi karşılaştı.

MSKÜ Kadın Basketbol Takımı müsabakaları şampiyon olarak tamamlayarak, Süper Lige yükselme müsabakalarına katılmaya hak kazandı.

Erkekler grubunda Manisa Celal Bayar Üniversitesi şampiyon oldu, MSKÜ Erkek Basketbol Takımı ikinci oldu. Takımların elde ettikleri başarılarla Süper Lige yükselme gruplarında mücadele etme başarısı gösterdiği ifade edildi.

MSKÜ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Şamil Aktürk, Spor Bilimleri Fakültesi Prof. Dr. Özcan Saygın, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mustafa Nursoy, dereceye girenlere ödüllerini verdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.12.24 01:13 - Son Güncellenme: 2022.12.24 01:14 - HABER MERKEZİ
A