Muğla'da orman yangını
Muğla'nın Menteşe ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangın Orman Bölge Müdürlüğü'ne bağlı ekiplerin müdahalesi ile söndürüldü.
2022.04.13 15:40 - Son Güncellenme: 2022.04.13 15:40 - Güncel - HABER MERKEZİ
Yangın, öğlen saatlerinde Menteşe İlçesi Dokuzçam Mahallesi'nde çıktı. Ormanlık alanda çıkan yangının 112 Acil Çağrı Merkezine bildirilmesinin ardından bölgeye Muğla Orman Bölge Müdürlüğü'ne bağlı 5 arazöz ekibi sevk edildi.
1 hektar alanın zarar gördüğü yangın, geniş bir bölgeye yayılmadan ekipler tarafından söndürülerek soğutma çalışmaları yapıldı.